۵/۵ - (۳ امتیاز)

تزریـق بوتـاکس بینی

بینی بیشتر از غضروف ساخته شده است که توسط سه عضله اصلی در جای خود قرار داده شده است. کشش این ماهیچه ها می تواند بر شکل بینی، به ویژه نوک انعطاف پذیر بینی تأثیر بگذارد. وقتی نوک بینی افتادگی پیدا می کند، می تواند بر تعادل و هماهنگی بینی تأثیر بگذارد. یکی از گزینه های قابل توجه مورد تغییر بینی با نوک افتاده استفاده از تزریق بوتاکس بینی است که در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با این فرایند، لازم است ادامه مطلب را در آفرودیت بیوتی کلینیک دنبال کنید تا بتوانید شناخت بیشتری در این زمینه داشته باشید.

تزریق بوتاکسی بینی

موارد قابل توجه در بررسی تزریـق بوتـاکس بینی

قاعده و نوک بینی توسط عضله سپتی نایس محکم شده است. این ماهیچه فک بالا و بینی را به هم متصل می کند و ظاهر نوک بینی و سوراخ های بینی را تحت تأثیر قرار می دهد. هنگامی که نوک بینی افت می پیدا کند، می تواند به دلیل کشش عضله سپتی نایس باشد. آرامش بخشیدن به این ماهیچه می تواند اجازه دهد تا نوک بینی بلند شود و ظاهر فوق العاده ای به آن ببخشد.

  • لیفت نوک بینی با بوتـاکس

تزریق بوتاکس بینی می تواند به بهبود افتادگی بینی برای داشتن بینی متعادل و جذاب کمک کند.

بوتاکس با مسدود کردن سیگنال های عصبی به ماهیچه مورد نظر به عنوان یک شل کننده عضلات عمل می کند. درمان می تواند در حدود ۱۵ دقیقه در مطب توسط متخصص پوست انجام شود. بوتاکس چند روز یا بیشتر طول می کشد تا اثر کند. تزریق داخل ماهیچه سپتی نایس اجازه می دهد نوک بینی کمی در کمتر از یک هفته ظاهر شود و نتایج آن حدود چهار ماه طول بکشد.

گزینه های غیر جراحی برای انجام تغییر شکل بینی شامل تزریق بوتاکس و فیلر وجود دارد. اگر از بینی خود ناراضی هستید، اما آمادگی لازم برای جراحی بینی را ندارید، عمل بینی بدون جراحی امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت نوک بینی بدون جراحی بوتاکس و سایر تغییرات بینی، بهتر است با کارشناسان مجرب در این حوزه مشورت کنید.

بوتاکس دارویی است که برای جلوگیری از تحریک عصبی به ماهیچه ها، غدد عرق و گیرنده های درد استفاده می شود. از این رو، دارای طیف گسترده ای از پیامدهای زیبایی و پزشکی است. فعالیت ماهیچه ها در صورت استفاده از این دارو منجر به ایجاد خطوط و چین و چروک می شود. بوتاکس به کاهش قدرت بیان و کاهش چین و چروک کمک می کند.

موارد قابل توجه در بررسی تزریق بوتاکسی بینی

علایم بوتـاکس در صورت و بدن

علایم تزریق بوتاکس بینی ممکن است دندان قروچه، میگرن، سردرد و هایپرهیدروز (تعریق زیاد) باشد، بوتاکس بیش از ۳۰۰ مورد استفاده پزشکی دارد. سه ناحیه بوتاکس که معمولاً برای تزریق ضد چروک درخواست می شوند عبارتند از:

پیشانی

 چشم

بینی

ماندگاری و تاثیرات تزریـق بوتـاکس بینی

تزریق بوتاکس بینی به طور متوسط ​​۴-۶ ماه طول می کشد. در ابتدا، افراد اولین بار به دلیل فعالیت و قدرت قوی عضلات، متوجه مدت زمان کوتاه تری می شوند. تزریق بعدی بوتاکس بیشتر طول می کشد. در حقیقت، خط اطراف بینی، در سراسر یا کنار بینی ایجاد می شود و اغلب در حالات چهره مانند خندیدن یا اخم کردن برجسته تر است. آنها در نتیجه انقباض قسمتی از ماهیچه بینی، ماهیچه ای که مسئول فشرده سازی غضروف بینی است، ایجاد می شوند. این خطوط با افزایش سن پس از سالها به طور فزاینده ای نمایان می شوند. با این حال، آنها همچنین می توانند در نتیجه درمان سایر قسمت های صورت مانند پیشانی، ناحیه بین چشم ها و تزریق بوتاکس بینی ایجاد شوند. این امر به این دلیل است که بی حرکتی سایر قسمت های صورت با تزریق بوتاکس باعث افزایش استفاده از بینی در صورت می شود. به منظور اجتناب از عوارضی مانند افتادگی لب فوقانی، تزریق بوتاکس بینی انجام می شود، جایی که قسمت بیرونی بینی با گونه برخورد می کند.

ماندگاری و تاثیرات تزریق بوتاکسی بینی

از بوتاکس می توان برای تقویت نوک بینی استفاده کرد. ماهیچه سپتی سپرس یک عضله کوچک در قسمت زیرین تیغه بینی است که وظیفه پایین آوردن نوک بینی و منقبض شدن سوراخ های بینی را بر عهده دارد؛ بنابراین عملکرد این ماهیچه می تواند افتادگی طبیعی نوک بینی را که با افزایش سن اتفاق می افتد، بدتر کند. تزریق سم بوتولینوم درست در زیر تیغه بینی می تواند باعث بالا کشیدن نوک شود. دوز معمول ۲-۳ واحد بوتاکس است. برخی از بیماران از پهن شدن سوراخ بینی یا انقباضات موزون در موارد خاص ناراحت می شوند. تزریق بوتاکس در دو طرف بینی در بالای سوراخ های بینی می تواند این عامل را اصلاح کند. دوزها به طور معمول ۴-۲۰ واحد بوتاکس هستند.

  • سایر فعالیت های بوتـاکس

آکنه را مدیریت کنید. بوتاکس می تواند تولید چربی را متوقف کرده و جوش را کاهش دهد. برای درمان کامل آکنه، باید از دوزهای بوتاکس به اندازه ای استفاده کنید که مانع از منقبض شدن عضلات صورت شما شود. مقادیر کمی بوتاکس که به صورت سطحی تزریق می شود به کاهش تولید چربی کمک می کند.

لیفت صورت به صورت موقت انجام دهید. افراد از بوتاکس برای شکل دادن به فک خود، بالا بردن نوک بینی بیشتر در یک ثانیه (تزریق بوتاکس بینی) و رفع چین و چروک های دور چشم و پیشانی هر سه ماه استفاده می کنند.

لب های خود را بالا بیاورید. پرکننده های مختلف راه تقلبی برای داشتن لب های حجیم و جوان پسند نیستند. متخصصان پوست همچنین می توانند قطره های کوچکی از بوتاکس را در امتداد مرز بالای لب تزریق کنند تا لب بالایی را کمی بالا بکشند تا شفاف تر به نظر برسد. این نسبت به تزریق کلاژن ظریف تر است و از آنجا که این تکنیک نسبت به سایر نواحی صورت نیاز به بوتاکس کمتری دارد، هزینه آن نیز کمتر است.

نتیجه گیری:

در مورد عمل بینی و تزریق بوتاکس بینی در حدود ۴۰ سالگی، بینی شما می تواند شروع به افتادگی کند که باعث می شود کل صورت شما افتاده به نظر برسد. بوتاکس می تواند با بلند کردن بینی در عرض ده دقیقه به شما کمک کند. برای این نوع درمان، پزشک می تواند بوتاکس را در قسمت پایین بینی (بین سوراخ های بینی) تزریق کند که می تواند عضله ای را که بینی را به سمت پایین می کشد آزاد کرده و کل صورت را بلندتر نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *