امتیاز دهید

راهکارهای طبیعی جوان سازی پوست چیست؟

وقتی نوبت به جوانسازی پوست می رسد ، بسیاری از افراد به کاربردهای پزشکی یا جراحی زیبایی فکر می کنند. با این حال ، به راحتی می توان با مراقبت دقیق و منظم از پوست همیشه جوان و زیبا به نظر رسید! میدونی؛ هیچ چیز زیبا بدون تلاش به دست نمی آید. حتی اگر چنین باشد ، شما باید از ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید.

در اینجا چهار روش طبیعی وجود دارد که به جوان سازی پوست کمک می کند و به آن آسیبی نمی رساند. با ما در آفرودیت بیوتی کلینیک همراه باشید.

۱) جوانسازی طبیعی پوست با سم زدایی خانگی

بزرگترین علت پیری گذشت سال ها نیست ، بلکه سموم موجود در بدن است. مهم ترین راه برای برعکس کردن این حالت و تجدید پوست به صورت طبیعی،  سم زدایی است. بنابراین ، چگونه سم زدایی کنیم؟ اول از همه ، شما باید با نوشیدن آب فراوان روند دفع سموم را تسریع کنید. شما می توانید با دستورالعمل های ترکیبی آب و مواد مغذی و طبیعی،  یک نوع سم زدای بدون نمک و شکر تهیه کنید و به حداکثر نتایج برسید.

با انجام این روش حداقل چهار پنج بار در روز  می توانید بدن و پوست خود را از سموم پاک کنید. در آینده با غذاهای غنی از آنتی اکسیدان و حاوی ویتامین A ، C و E به راه خود ادامه دهید. این یک واقعیت است که این ویتامین ها در حال حاضر ویتامین های جوانسازی پوست هستند. ما به شما اطمینان می دهیم که در اسرع وقت به نتیجه خواهید رسید

۲) جوانسازی پوست با ماساژ صورت

لیفت صورت نیز می تواند با روش های طبیعی انجام شود. چگونه؟ پس از انجام مراقبت از پوست ، با ماساژ منظم صورت با سرم + کرم یا روغن مراقبت از صورت … افزایش گردش خون پوست با ماساژ روزانه می تواند تأثیر کاربردهای زیبایی بدون جراحی را در عرض ۱-۲ ماه ایجاد کند. اکنون می توانید با طبیعی ترین لیفت صورت از شر چروک ها خلاص شوید. برای ماساژ صورت می توانید یک روغن طبیعی برای صورت انتخاب کنید. روغن طبیعی، پوست را تغذیه و مرطوب می کند و باعث درخشندگی و صافی پوست می شود.

۳) ورزش و تعریق

پوست سالم در بدن سالم قرار دارد! همانطور که ماهیچه ها فعالیت دارند ، پیوندهای کلاژن در پوست قوی تر شده و پوست حالت ارتجاعی پیدا می کند. در عین حال ، منافذ از طریق عرق نفس می کشد. علاوه بر این ، ورزش با افزایش هورمون سروتونین ، اثرات استرس را روی پوست کاهش می دهد.

۴) استفاده از ماسک های طبیعی برای جوانسازی پوست

ماسک های جوان کننده در خانه به طور کلی بی خطر هستند و حاوی مواد مغذی تغذیه کننده پوست هستند. آنها به صورت شما درخشندگی می بخشند و بافت پوست را بهبود می بخشند. از امتحان کردن ماسک های خانگی ضد پیری زیر که مطمئناً ظاهر شما را بهتر و جوان تر نشان می دهند ، دریغ نکنید.

✓ ماسک جوان کننده روغن نارگیل

مواد: ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و نصف قاشق غذاخوری روغن هسته انار

روش انجام:

روغن نارگیل و روغن هسته انار را در یک کاسه مخلوط کنید. مخلوط را روی صورت و گردن خود بمالید. اجازه دهید مخلوط به مدت یک ساعت روی پوست شما بماند و آن را بشویید.

می توانید هر روز از این ماسک استفاده کنید.

این ماسک پوست را سفت کرده و آسیب های پوستی را برطرف می کند. از پوست در برابر نور خورشید محافظت و جوانسازی می کند.

✓ ماسک صورت آووکادو

مواد: نصف آووکادو و یک قاشق غذاخوری جو دوسر

روش انجام:

آووکادو را در کاسه ای له کرده و جو دوسر را به آن اضافه کنید. ماسک را روی صورت خود بمالید و بگذارید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بماند. سپس ماسک با آب گرم بشویید و به آرامی خشک کنید.

می توانید این ماسک را ۲-۳ بار در هفته استفاده کنید.

این ماسک آووکادو طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که با اثرات پیری مانند افتادگی پوست ، خطوط ریز و چین و چروک مبارزه می کند.

✓ ماسک موز

مواد: ۱ عدد موز و  ۱ قاشق چایخوری گلاب

روش انجام:

موز را در یک کاسه خرد کرده و گلاب را به آن اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و مخلوط را روی صورت و گردن خود بمالید. اجازه دهید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی پوست شما خشک شود و سپس با آب سرد بشویید و صورت خود را خشک کنید.

می توانید هر روز از این ماسک استفاده کنید.

این ماسک  سرشار از ویتامین E و A است که پوست را التیام می بخشد و به آن درخشندگی می بخشد. به از بین بردن رنگدانه و ناهمواری در رنگ پوست کمک می کند.

✓ ماسک صورت قهوه

مواد: ۱قاشق غذاخوری قهوه، ۱ قاشق چایخوری پودر کاکائو، ۱ قاشق چایخوری روغن نارگیل

روش انجام:

قهوه و پودر کاکائو را در یک کاسه مخلوط کنید. روغن نارگیل را اضافه کنید تا حالت خمیری پیدا کند. خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید. اجازه دهید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی پوست خشک شود. سپس به آرامی با آب سرد آن را بشویید.

می توانید ۲-۳ بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

این ماسک صورت را نرم کرده و خطوط ریز را کاهش می دهد. با از بین بردن سلول های مرده ، پوست را تمیز می کند و به جوان شدن پوست کمک می کند.

✓ ماسک صورت جلبک دریایی

مواد: ۱ قاشق غذاخوری پودر جلبک دریایی و ۲ قاشق غذاخوری آب گرم

روش انجام:

در یک کاسه ، پودر جلبک دریایی را با آب گرم مخلوط کنید تا یک خمیر نرم ایجاد شود. مخلوط را روی صورت خود بمالید و بگذارید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه خشک شود. سپس آن را با آب بشویید و خشک کنید.

می توانید این ماسک را ۳-۴ بار در هفته استفاده کنید.

ماسک پوست را نرم ، صاف و مرطوب می کند. حاوی ویتامین C است که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

✓ ماسک صورت زردچوبه

مواد: ۱ قاشق غذاخوری پودر زردچوبه و ۳ قاشق چایخوری گلاب

روش انجام:

گلاب را به کاسه حاوی پودر زردچوبه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یک خمیر نرم به دست آید. مخلوط را به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند. آن را با آب سرد بشویید و سپس خشک کنید. می توانید هر روز از این ماسک استفاده کنید.

این ماسک ضد التهاب ، ضد باکتری و آنتی اکسیدان است. همچنین باعث روشن شدن پوست و کاهش رنگدانه های پوست می شود.

جوان سازی پوست صورت

کلام آخر

مبارزه با پیری پوست یک فرایند بسیار پیچیده و چالش برانگیز نیست. نکته اصلی این است که از بهترین روش های طبیعی استفاده کرده و با آنها سازگار شویم.  بنابراین ، قبل از ظاهر شدن چین و چروک و خطوط ریز ، روش های جوانسازی پوست به طور طبیعی که شبیه اکسیر هستند را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *